.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دانش آموزان بدحال آملی چه می‌گویند؟
تعدادی از دانش آموزان آملی که امروز به دلیل بدحالی به بیمارستان اعزام شدند از پیچیدن بویی خاص در مدرسه خبر می‌دهند.
دانش آموزان بدحال آملی چه می‌گویند؟

شمال نیوز : دانش آموز و یک معلم مدرسه ای در آمل صبح امروز با علائم تهوع و سرگیجه به بیمارستان امام رضا (ع) این شهرستان اعزام و پس از  یک ساعت مرخص شدند.

دانش آموزان بدحال این مدرسه اگرچه روایت‌ متفاوتی از این اتفاق دارند مانند شنیدن صدایی که برخی ها می گویند شنیدیم و برخی ها می گویند هیچ صدایی شنیده نشد اما همه از پیچیدن یک بو قبل از احساس سرگیجه خبر می‌دهند.

یکی از دانش آموزان کلاس نهم این مدرسه که به بیمارستان اعزام شده است می‌گوید: صبح قبل از این اتفاق یک صدای ناشناسی در مدرسه شنیده شد و بعد از آن نیز بویی پیچید.

او می‌گوید: ابتدا حال معلم کلاس بد شد و سپس تعدادی از دانش آموزان کلاس نهم، سپس کلاش هشتم و بعد کلاس هفتم به ترتیب به سرفه افتادند.

 دانش آموز همکلاسی او اما در خصوص شنیدن صدا در مدرسه می‌گوید: هیچ صدای ناشناسی نشنیدم فقط بویی تند احساس کردم.

او با بیان اینکه بعد از پیچیدن بو احساس سرگیجه و تنگی نفس گرفتم می‌گوید: هیچ کسی از دانش آموزان بیهوش نشده بود

مادر یکی از این دانش آموزان نیز می‌گوید: وقتی ابتدا وارد مدرسه شدم بوی خاصی احساس کردم که تند بود و فرزندم نیز علائم سرگیجه، تهوع ، سرفه و سوزش گلو داشت به همین دلیل به بیمارستان اعزام شد.

رضا توسلی مقدم سرپرست بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان آمل نیز می‌گوید: همه دانش ۱۳ دانش آموزی و یک معلم که توسط اورژانس به این بیمارستان منتقل شدند معاینه شدند و هیچکدام علائم نگران کننده‌ای نداشتند

او افزود: سطح اکسیژن همه این دانش آموزان اندازه گیری شد و پزشک متخصص پاتولوژی و سم شناسی نیز آن‌ها را ویزیت کرد اما علائمی مبنی بر مسمومیت در دانش آموزان مشاهده نشد

سرپرست بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان آمل ادامه داد: همه دانش آموزان یک ساعت بعد از حضور در بیمارستان با حال مساعد ترخیص شدند


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.246 seconds.